Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. posiadającej na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów e-marketingowych. Wśród klientów Ideo Force znalazły się między innymi takei marki jak BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, GlaxoSmithKline, iParts, Cobi, Pratt & Whitney.

W firmie oprócz koordynowania pracą ponad 50–osobowego zespołu przygotowuje strategie marketingowe oraz strategie e-commerce.

Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych – m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zaprojektował i wdrożył 5 unikatowych kierunków studiów podyplomowych związanych z e-marketingiem oraz uczestniczył w projektowaniu specjalności na studiach I i II stopnia dotyczących wykorzystania Internetu w działalności firm.

Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Od wielu lat ekspert Agencji Public Relations Exacto oraz serwisu i wydawnictwa Newsline.pl.

Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze „IDEA Global”.

Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, w tym między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.

Konsultant HR, Doradca i Ekspertem ds. Rekrutacji.

Swoją 9-letnią działalność zawodową poświęciła tematyce HR, w tym rekrutacji oraz ocenie kompetencji (projekty Assessment Center, programy

szkoleniowo-warsztatowe). Specjalizuje się w branży Technology & Digital & Data. Zrealizowała gros projektów rekrutacyjnych na stanowiska eksperckie, managerskie, a także executive search. Pełni rolę partnera dla klientów od strony business developmentu oraz operacyjnej koordynacji projektów HR.

 Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestniczka programu mentoringowego dla 20 liderek w Polsce „Disruption and Transformation - Women in Tech” w Vital Voices (fundatorki organizacji to m.in. Madeleine Albright i Hillary Clinton). Brała udział w wielu programach rozwojowych jako uczestnik i prowadzący (programy MBA, coaching, project management; współpraca z AIESEC i Fundacją Wiosna).

W pracy z klientami stawia przede wszystkim na merytorykę i partnerstwo. Jest ceniona za bycie zaufanym doradcą oraz za profesjonalizm i jakość współpracy.

Klienci, z którymi współpracowała to światowe, prestiżowe marki m.in. takie jak: The Boston Consulting Group, Danone, Pernod Ricard Wyborowa, Asseco, Avon, Canal+,Eurozet, Volkswagen Group, Warta, Polpharma, Burda Media, Sony Music, Agora,Nationale Nederlanden, eobuwie, LPP, Media Expert, Nextbike, Universal Music i wiele innych.

W życiu prywatnym absolutna pasjonatka podróżowania, poznawania nowych kultur i zakątków świata. Wielbicielka książek filozoficznych, metafizycznych i popularno-naukowych, a także fanka alternatywnych festiwali i wydarzeń muzyczno-kulturalnych.

 

Ma 30 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych. Jest inżynierem – specjalistą organizacji i zarządzania. Pracował zarówno w firmach produkcyjnych jak i handlowych, w tym w obszarze nowych technologii zawsze  starając się rozwijać swoich pracowników. Ma też doświadczenia międzykulturowe z pracy za granicą.  Od roku 1991 jest szefem firmy zajmującej się doborem kadr na stanowiska kierownicze (executive search). W trakcie tej pracy miał okazję analizować tysiące karier kierowniczych i zastanawiać się, jak świadome kierowanie swoim życiem i praca nad własnym potencjałem wpływa na osiąganie sukcesów.

Jako Mentor
Lubi pracę z ludźmi; sprawia mu satysfakcję, jeżeli może przyczynić się do ich rozwoju; chciałby aby jego praca wiązała się z tworzeniem wartości, a nie miała wymiar tylko businessowy –  stąd od roku 2006 zajmuje się także coachingiem i mentoringiem.

Prywatnie
Dużo podróżuje (zarówno w przestrzeni jak i w głąb ludzi), chodzi po górach – od Beskidów i Tatr po sześciotysięczniki Boliwii i Himalaje.